yagmusuguz Mavisim3457 eveeet İnşallah sağ Salim acısız sağlıklı bir şekilde alırız yavrularımızı kucağımıza 🤍🫠
Mavisim3457 Hlycsr91 Evet bende daha yoruluyorum arada sancı giriyor. Havalar yeni serinledi gibi sıcaktan da bişey yapası gelmiyor insanın
Mavisim3457 AmineSH Son zamanlarda çok sabırsız olunuyor demi. Hamilelik bitiyor diye de hüzün var mı
AmineSH Mavisim3457 valla ne yalan söylym hiç hüzün yok çok daraldım artık hareketlerim aşırı kısıtlandı bi an önce sağlıkla doğurmak istiyorum
Mavisim3457 Mlsfcr Bende bittiğim aynı. Kasılmalar arttı yorulmalar da konuşurken bile yoruluyorum 😒🥴
Mavisim3457 Dolunya Walla bende burdan okurdum insanların böyle yazdıklarını şu kaldı bu kaldı, derdim bana göre geçmiyor nasıl geçirdiler acaba diye ama nasıl geçiyor insan anlamıyor
Kkubray Aleyna1461 Benim de aynı, doğumun başlamasını bekliyorum. Siz ekstrem bir şeyler yapıyor musunuz başlaması için?
Mavisim3457 cagla9094 Allahım ne güzel mutluluk bekleyişler. 🥰 Çok güzel his Bi can Bi bebek. Çok duygusal birşey.
cagla9094 Mavisim3457 Kesinlikle çok güzel bir his Allah isteyen herkese nasip etsin aratmasın bizleri de hayırlısıyla sağ salim evlatlarımıza kavuştursun inşallah🌸
cagla9094 Mavisim3457 2 tane yatak aldım ben biri sallanan portatif olanlardan diğeri de park yatak Kanz Mila Plus modelinden bebek arabası olarak da Prego Aria aldım arkadaşımın tavsiyesiyle
Mavisim3457 Caterpillar Allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayıda nasip etsin inşallah ☺️ 🥰 Cennet kokulu