MommyLeyla Ozlem51 16. Haftadan söylüyorum bu haftalarda da devam ediyor o ağrılar 😊 kendini fazla yorma. Canını da sıkma. Bebeğinin büyüdüğünü düşün içini rahatlat 🌸
sukran0046 Ozlem51 aynı bende daha once ikiz gebeligim vardı 20 gün arayla kalpleri durdu 3 bucuk ayliktı ondan snra oglum oldu cok şükür sagliklı şimdi 2.gebeligim yine riskli
Ozlem51 Cansukapan kötü bişey olmasın inşaallah canımda kimsede içinde bizlerde inşaallah da ilaç falan.öenemli.değil
Ozlem51 Ozlem51 he anladım canm seninki daha şeymiş boşver o zmn yapma bile bişey valla gerekirse yapcak.bişey yok çünkü