Bende sürekli belime masaj yaptırıyodum o kadar ağrım olmuştu ki bayada sürüyo insan korkuyor. Şimdi 11 haftalık olduk bazen öyle bir karnım ağrıyor ki bir şey oldu sanıyorum ama yer açıyor heralde kendine. Progestan önerildiyse kesin kullanılmalı benim kese altında kanamam varmış dışarıya leke gelmiyordu progestandan sonra geçti.