hsrtt_ Honeyss dün bende gittim hala aynı kısalmamış ve uzamamışta şimdi iğneyede başladım hem iğne hem progestan o şekilde ilerliyoruz dinlenmeye devam ediyorum.Seninki gayet iyi maşallah 😊İnşallah sıkıntısız alırız bebeklerimizi kucağımıza💕
Eminegksln hsrtt_ 18 haftaligim benimde aynı sorunum var sürekli yatıyorum progestan kullanıyorum çok bunaldım aynı sekilde çok korkuyorum inşallah sorun olmaz Sağlıkla kucaklarimiza alalm inşallah
hsrtt_ Eminegksln amin canım.Ben artık iğnede kullanmaya başladım.Kısalma artmadı ama önlem amaçlı iğnede kullanalım dedi doktorum.Çok kısalma olursa acil serklaj yapabiliriz dedi ama umarım iğne ve ilaçla en azından kısalmasada sabit kalır diye dua ediyorum.