Merhaba 25+4 haftalık hamileyim.Bugün kontrolümde rahim ağzı 27 mm dedi doktorum.Sınır 25 mm onun üzerindesin fakat erken doğum riski olabilir dikkat etmemiz gerekir dedi progestan verdi ve ağır iş yapmamamı dinlenmemi bol su içmemi tavsiye etti fakat ben biraz korktum bu durumla karşılaşan oldu mu bilgilendirirseniz sevinirim 🥺