MeftunAnnee evet bir ay beklemek cok sıkıcı ve zor ama doktorum bana 8 haftaya kadar 2 haftada bir daha sonra ayda bir kontrol ediyoruz zorunlu birşey olmadıkça dedi. Son aylarda kontroller yine sıklaşıyormuş, haftada bir bile çağırdıkları oluyormuş. Gönlünüzü ferah tutun 😊