Canım benim inşallah hep böyle çok güzel rahat bir hamilelik geçirirsin. Çünkü ben öğrenmeden başladı kusmlar bulantılar ve Halen devam ediyor ..ikiz bide o yüzden bunun en ağrını yaşadığım için herkese inşallah kimse benim yaşadığımı yaşamaz diyorum. Çok zor çünkü o bulantılar hele ki kusmalar ah ah 😫 içini rahat tut benim ikiz olduğu için ikili test vs yapılamıyor sadece detaylı ultrason gircem banada doktorum taaa ne zamana için randevu verdi bi kaç gün snra geldi zamanı gidicem. Bebekler biraz büyüsün dedi çünkü herşeyini görücez artık organlar vs vs . Yani korkma hiç iyi bi sonuç çıkar inşallah tahlillerinde de 🙏🏼