teachermom1 aminehumamoms Tikveşli kullanıyorum ama neden kullandığımı bilmiyorum. Annem hep o markayı aldığı için alıyorum.
Ayazmom_ aminehumamoms ya bende gördüm onu ama fiyatı uygun ya kesin bisey vardi onda diyip almadim😂 Onun dışında bütün markaları kullaniyorum.
Basakhilal aminehumamoms en sağlıksız krema o bence tüketmeyin. İçeriklerine bakarsanız kremadan başka her şeye benziyor
Esra-135 aminehumamoms Kullandım canım gerçekten çok memnun kaldım kıvamı çok iyi oldu . Tesadüfen denemek için almıştım fiyatı da diğerlerine göre uygundu , artık diğerlerinden almam . Mutlaka süt ile kullanın çok iyi . ♥️😊
NewbieMommy aminehumamoms Ayazmom_ Arkadaşlar tikveşlinin yanına bakarsanız üretim yerinin Danone fabrikası olduğunu görürsünüz bende yeni öğrendim 😂
aminehumamoms Minigiim-vebenn52 danoneyi hiç önermiyolar ya palm yağı varmış içerisinde kanaerojen yapan yağ maalesef bende alıcaktım ama vazgeçtim
aminehumamoms Ayazmom_ palm yağı varmış içinde en zararlı kanserojen yağmış ucuz diye işte milletin sağlıgıyla oynuyolar