Bizde geçen sene evlendik korunmadik ama bebeğimi kaybettim kalbi durdu şimdi yine korunmuyiruz üç aydır deniyoruz ilkinin de tutması üç ay falan olmuştu bakalım inşallah bu kolay tutar bebeğimiz sağlıklı doğar düşünüldüğü kadar kolay değilmiş tek gecede hamile kalanları duyunca şaşırıyorum valla