Canım inşallah hayırlısı olur aynı bat tarihimiz ben en son dün test yaptım negatifi görünce bıraktım yani bi sonraki aya bu ay bir iki sefer değerlendirdik sonraki ay daha yoğun bir çalışma yaparız 😂 benim de adetlerim baya düzenlidir 28 günde bir yumurtlama zamanı da akıntımdan kasık ağrımdan belli olur ama kısmet herhalde ilk bebişimi 1 hafta kala öğrenmiştim kesin negatif diyorum kendime bi sonraki aya odaklandım negatif olursa sen de moral bozma sonraki aya odaklan canım doğru zamanda olacaktır ☺️