1prensesannesi__ Kan vermeye geldim yumurtlamanin 11. Gunu bat 9 dua edin dua edin lütfen 🤲🏻 pozitif cikar insAllah
nurellmas7 1prensesannesi__ dualarım seninle canım, Allahım bu ay gebelik nasip etsin sana inşallah güzel enerjiler🤲🏻🍀 hayırlı haberler getir bizlere de 🌷
1prensesannesi__ Hepinize cok tesekkur ederim simdi kan verdim ciktim 2 saat sonra sonucum cikicak cok umutluyum yumurtlamanin 11. Gunu 7 8 de olsa varsa cikar dimi
Tugba_turk46 1prensesannesi__ çıkar canım bende burda çok gördüm değeri 2 çıkıp 2 gün sonra 9 a yükselen varsa çıkar haa çıkmayıp hala adet olmazsan tekrarlarsın geç döllenmeyide hesap etmek lazım ama inşallah minnoş olmuştur kendini belli eder🤲♥️
elfy1 1prensesannesi__ cıkar mutlaka varsa gönlünü ferah tut güzel düşün 2 saat 2 yıl gibi gelir şimdi sana
1prensesannesi__ Tugba_turk46 gec yumurtlama bende olmuyo ya ben günümü biliyorum cunku ama nasip işte bakalım 20 dk oldu kan vereli dk sayiyorum 🥰