Mushaf Bana da bugün doktorum serum yazdı çok pahalıymış rapor çıkarttık 415 tl ye aldık doğuma kadar idare eder diye düşünüyorum dedi inşallah eder. Ama taktıracak bir yer bulamadık,doktor acillerde takıyolar dedi 2 hastaneye gittik takmıyoruz dediler özeller takmak için 625 tl fiyat verdiler.Akşam akşam tam 2 saat dolandık taktırabilmek için.Yarın tekrar soracam hastaneye bakalım