Amargi_nes ben seni çok iyi anlıyorum bende çok sabirsizim artık gelsin istiyorum 37 +4 yim benimde ağrılarım sancılarım var ama ne nişan ne su hiç bisey yok en ufak seyrede acile gitmek istemiyorum öyle bo huyum yok gitsem belkide alçaklar o derece agrım oluyor ama sabrediyorum ko biraz daha gelişsin normal.olsun diye 🤗