mutlusena canim sırf ben ıstiyorum diye bebek normal yolla gelmez zaten biliyorum. Ama gebeligim basindan beri zor geciyor. Isimi gücümü hic bisey yapamiyorum nerdeyse. Hepimiz rahat degiliz ama her bunye bir degil. Rabbim herseyin hayirlisini veriyor cok sukur. Benim dememlede gelmez zaten minik melegim. Sadece bu sureci nasil hizlandirabilirim diye sormak istedim o kadar:(