Seyma5461 benim 2. Gebeliğim bana da doktorum size söyleneni söyledi.ilk gebeliğim de hiç böyle şey duymayınca benim de MOrelim bozulmuştu.doktorum bu testler %100 sonuç vermiyor takma kafana dedi. Sizde takmayın ense kalınlığı 3 ün üzerinde sıkıntı diyolar sizin oranda iyi. Burun kemiği mevcutsa takmayın bence. Hem 3. Tarama var sonra detaylı ultrason var önümüzde uzun bi süreç var içinizi ferah tutun siizi çok iyi anlıyorum