Seyma5461 Bugün ikili test sonucum çıktı doktor düşük risk grubunda dusuk ihtimallede olsa down sendromlu doğabilir dedi kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmam gerekiyor bundan sonra benimle aynı şeyleri yaşayan var mı nasıl bi süreç geçirdiniz
bebegimmm60 Seyma5461 ikili testin sonucunda risksiz diye sonuç belirtilmiyor düşük risk olarak yazıyor bu test ihtimal üzerine değerlendiriliyor zaten ultrasonda ense kalınlığı normal çıktıysa çok takılma doktorun söylediğine
Kuzeymiraa Seyma5461 sadece test yeterli değil bence başka doktora da gidin sizinle burun kemiği ölçüsü ve ense kalınlığı ölçüsünü paylaşmalıydı. Sadece test sonucuna göre değil ölçümlere göre konusmalıydı
Seyma5461 Raziyenurx kesin sonuçlar olmadığını biliyorum ama insan bu şekilde duyunca kendini kötü hissediyor
Seyma5461 Mommybabyy doktora attım çıkan sonucu doktor söyledi düşük risk grubunda düşük ihtimalde olsa down sendromlu doğabilir diye
Aysnrclk bebegimmm60 ense kalınlığı hangi haftada ölçülüyor mesela 13 haftalığız bugün ölçüldü ikili test için kan verdim ense kalınlığı 1.2 çıktı
Seyma5461 Kuzeymiraa ense kalınlığı 1.90 mm sanırım sonuç kağıdında yazıyor yarın gidip yuz yüze konuşmayı düşünüyorum ama başka doktorada gidicem
Seyma5461 Minikruyam 11. - 14. Haftalar arasında yapılıyor diye biliyorum ben yaptırdığımda 11+6ydi haftamız
Tatunya Seyma5461 İyi çıkmış ölçüm aslında. Sizin de dediğiniz gibi başka doktora danışmanızda fayda var bu süreçte kendinizi kasmayın endişelenmeyin inşallah güzel haber alırsınız🫶
Kuzeymiraa Seyma5461 sınır zaten 3mm. Gayet güzel çıkmıs benimde 1.90 dı doktorum bana istediğimiz ölçüm bu şekilde dedi size neden öyle dediler anlayamadım bence başka doktora da danısın