Zeynooosekooo çok zor bir süreçmiş gerçekten, Allah günah yazmasın 🥹 yani zor demeyelim de stresli diyelim. Ama istersen fetal dna yaptırmayı öner doktoruna. Evet ücreti baya var ama başka bir teste hiç gerek kalmayacak. Ben 7500 ödedim geçen hafta. Değerlendirebilirsin, yüzde 99 sonuç çıkıyormuş. Ama şöyle de bir durum var sonuç ne olursa olsun ben bu çocuğu doğuracağım zaten, senin de düşüncen o yöndeyse sadece için rahat etsin diye yaptırmış ol endişelenmek için değil. Gerçekten bizi strese sokanlar doktorlar. Eskiden doktor mu varmış inssnlar tarlada doğuruyormuş 🙈
O yüzden takmamak lazım bu kadar, hem çocuğa da geçiyordur bu duygular, onu üzmeyelim 🤗