Zeynooosekooo ben ilk oglumda ikili testi yaptırdım doktorun birisi ense kalınlığı çok yüksek dedi sordum ne olabilir diye down sendromu olabilir trizomi 18-24 olabilir ve çeşitli kalp hastalıkları olabilir dedi direk amniyosentez ve nift testi istedi bizde yaptırmadık başka doktora gitmek istiyoruz dedik direk bize engelli doğmasını kabul ediyorum gibisinden kağıt imzalattı iki doktora daha gittim ikiside çok çok düşük bir oran dedi şimdi oğlum doğdu ve bir yaşında Allah’ıma bin şükür hiçbir şeyi yok inşallah