gamzedeniztokak kizlar haziranda dogum yapacaklar kimler 😅😍 bu arada ikizler burcunu tasiyor haziran ayi bebekleri yandik yandikkk😂
Gizemyunusduman gamzedeniztokak bir değişiklik olmazsa benim bebiş 4 haziran doğumlu olucak bayram bebişi gelicek bize inşAllah 😊👶
Yesim_Ercan gamzedeniztokak ben haziranin 9 da bayramdan sonra dogum olucak ikizler burcu olucak gelde basa cik cikabilirsen bide benim yegenim var oda ikizler burcu yarabbi kimse ne onun diliyle nede hareketleriyle basa cikabiliyo 😁😁😁😁
Zuhales Bilgeferhat benimde 13+3 9 haziran dediler, doğum günüm ise 8 haziran. Bende ikizler burcuyum hiç ikizler olsn istemezdm ama böyle denk geldi🙂
halisemzrk 13+5 iz ☺️🤰 7 Haziran görünüyo 2 gün önce gelirse annesiyle aynı gün olucak bebişimin doğum günü☺️😍
Damlin Hamile tayti alan var mi aranizda ? Ne marka aldiniz . Bnim kiyafetlerim skiyor cok. Memnun kaldiniz mi ogrenebilir miyim 😊
Berkaytuana Bilgeferhat amin canım cumlemizinkini 😍 %95 kız dedi doktorum ama bu ay ki kontrol de kesinleşir galiba 😇
omerhalis gamzedeniztokak 10 haziran 12+3 gunlugum kendim yengec bebegim ikizler oglum var o oglak yandim bende 😄😐😄
Mmerwe gamzedeniztokak Haziran 26 yengeç burcu oluyor benimki tutcam içimde 1hafta icin ikizler olmasın aman 😬 😂
Sewo Mmerwe 22 den sonra yengeç zaten aynen ikizler olmamaması için geç olsalar ama benim 13 haziran tam ortası koyu ikizler😅
omerhalis Sewo oyle diyolar ama herkesin cocuklari farklidir ikizler asi bi burc oglak oglum 13 yasinda buyuk o oda oglak yonetici nasip canim saglikli olsunlarda gerisi iyi olur ins hepimiz icin