Esmagrr Misslav1inia abovv hem sancın var hem suyun patladı biraz kalk topta zıpla merdiven çık bari de herşey oluşmuş nerdeyse 24 saat içinde doğurman gerekiyor
EbruKLM Misslav1inia suyun geldiyse en fazla 18 saat bekleyebilirsin.. Doğum yapmak zorundasın 3 gün ne demek bebek susuz kalır mikrop kapar Allah korusun bence sen başka doktora git o doktordan bir halt olmaz
Misslav1inia EbruKLM naısl gidicem ne diyicem ne yapmam lazım bilmiyorumki hiç yanımda refaketçim bile yok tekim ne yapmam gerekiyor
EbruKLM Misslav1inia sakin ol canım söyle doktora beni bu kadar bekletemezsiniz diye imza at çık hastaneden başka doktora git başka hastane yok mu hangi şehirdesin
Havvanur-kocak Misslav1inia eşini ara çağır konuşsun hastaneyle doktorla gerekirse imza at çık başka hastaneye acile git riske atma sakın çocuk mikrop kapar bu kadar beklenmez
Asya011 Misslav1inia canım neden teksin erken doğum bide hiç mi yakının yok bilen birileri başında dursun sahipsiz sanmışlar herhalde seni . Allah yardımcın olsun inşallah
cokkasmabeabi Misslav1inia 184u ara hastaneyi de doktoru da şikayet et. Olmazsa 112 ara danış durumunu başka hastaneye sevk iste. Çocuğa bişey olsa sorumluluk alacaklar mi? Yaptıkları çok kötü bişey ama yazmicam buraya sonra küfür diyorlar 🙄
Ozge230806 Misslav1inia başka doktor iste canım Benimde oğlumda suyum gelmişti Suni sancı almak zorunda kaldım çocuk mikrop kapicak diye Ama o gün içinde doğum olmak zorunda bekletemez bu şekilde
Misslav1inia Pinark92 aşırı sancım ve açılmamın artmasından dolayı her an doguma alabiliriz cumartesiyi beklemez dediler şükür farkettiler ılık duş aldım giyindim dogumumu bekliyorum:)
Pinark92 Misslav1inia ayy şükürler olsun inşallah sağsalim doğrurup çıkarsınız hastaneden :), yalnız mısın hala
Tuubaoz Misslav1inia eşin nerde canım kimse yokmu ya çıkaracak seni yaşın kac ki bu arada yaş küçük diye neden dinlemesin ne saçmalik
Bebisannneessi Misslav1inia suyun geldiyse doktor neden 3 gün bekletiyor hemen acile gitmelisin bence, Allah yardımcın olsun