Pamuk hala sigara yoksunluğu çekiyorum ama sanırım ben psikolojik olarak bırakmışım sigarayı özlemedim galiba. Ama dışarıda soğuk Bi içki içmeyi az da olsa,,,, hızlı hızlı yürüyüşler yapmayı özledim. Midye kokoreç yemeyi de… yüz üstü yatmayı da özledim.