Busralli 4+5 oldum çok heyecanlıyım, göğüslerimde hafif büyüme ve kasıklarımda ağrı var. Sizde neler oluyor?
Ozgeulnc Busralli bende 6+2yim canım aynı şekilde göğüslerim çok hassas ve şiş kasıklarımda ağrı halen devam ediyor ve mide yanması var bu aralar ve ve ve 😁 şişkinlik sanırım hergün süt içmekten o da.
Edirefp Busralli 8+4 deyim. ☺ Garip bi şekilde gündüz değil gece mide bulantısı yaşıyorum. Ara sıra ağrılar sızılar oluyor. Ama çok şükür bebeklerimiz sağlıklı olsunda
merwwe Edirefp Tugceus benimde 8+4 aynıyız 🙂 sabah bulantılarım çok bütün gün hiç halim yok hep yatmak istiyorum
Begmulusoy 8+6 Canim Allah a sukur bulantim yok benim ama hicbisey yiyemiyorum zorlaaaa zorlaaa valla nolcak bilmiyorum 😔😔😔
SyhnHtp Begmulusoy bende 8+6 dayım 🙂 bugün ilk defa istifra ettim ama mide bulantımda yoktu niye oldu bilmiyorum 🙁
Edirefp merwwe aynen ya sabah fena bide gece oluyo benim uykudan uyandırıyor. Ama doktorum normal bulantın devam ettiği sürece korkma dedi
Edirefp merwwe ben normalde gece asla kalkan biri değildim ama şimdi 4 5 kez lavaboya kalkıyorum. Sanırım 3. Aydan sonra geçiren bunlar
5534839733 Aynen bnde 11+3 sizi yanliz birakmim dogum agustos 2 allah butun annelere bebegini kucagina almayi nasip etsin