dilekdilan inşaallah sizde sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize. Benim 3. Gebeliğim 15hafta3 günlük, doğumu burada planlamıyoruz ama her şey plana uymuyor maalesef doğumda olursa iyi bir doktor olsun istiyoruz. Siz söyleyince aklıma geldi bende parkta bir ablayla konuştum buralıymış oda Genesisi çok önerdi hem ilgi hemde tecrübeli doktorlar olduğunu söyledi. Bilmiyorum çok karışık geçen Memoriale sordum 700 ve 1.500 arasında değişiyor muayene fiyatları dedi çok aşırı pahalı geldi