Ben bitiremedim tezi hem de hamileyken
Yaz dönemi tekrar başvurmuştum ve sıfırdan başladım derslere , çocuğum da kreşe gidecekti , vize zamanında hamile olduğumu öğrendim
İlk başta hem üzülüyordum hem seviniyordum hamileliğime
Sonra riskli gebelik olduğu ortaya çıkınca baya zorlandım , şu an ise sadece şükrediyorum , bebeğim iyi
Güz dönemi başlamak üzere be yapacağımı şaşırdım, doğum Aralık başı gözüküyor🧐