Sssssbvxx komple çıplak oluyorsunuz, üzerinizde sadece hastanenin verdiği ameliyat önlüğü oluyor. Çıktıktan sonra elbise veya gecelik neyiniz varsa onu giydiriyorlar tercihiniz elbiseden yana olsun çünkü kanama için bez koyuyorlar sonta takılı oluyor. Sonta çıkıp depend giydiğiniz zaman istediğiniz gecelik vs giyebilirsiniz