ChemistrySK 6 eylul yani bugün ama ne zaman gelecek bakalim ,ins iki gün icinde dogar yaa benim beklemekden psikolojim bozuldu artik🤭
Asemosu06 36+3 beklemedeyim sezeryan olacak daha gün falan yok haftaya tekrar gel dediler suyum fazla benimde doktor ağrın olursa gel dedi acile
_kirazcicegi_ buseulg 36+4 haftalık olduk bugün son ultrasona göre tahmini doğum tarihi 13 Eylül gözüküyordu🌸🌸🌸
tazegebe58 Antalya0772 ay evet yaa başlı başına sorun o zaten durdum durdum bilmem kaç yüzyılın en sıcak yazında hamile kaldım, kaldık 😂🤦🏻♀️