Cren_0604 buseulg tabi ki demeniz lazım riskli gebelik ise elinizde evraklarınız vardır o esnada doktora gösterirseniz onlar gerekeni yapiyr
NesliMomm buseulg 38+4 haftalığız ultrason kağıdına göre 15,16 Eylül ama erken de gelebilir, beklemedeyiz.😂
tazegebe58 ygmrcglyncn benimde 19 Eylül uygulamaya göre adet sancısı gibi sancılarım sıklaştı vajinama iğne batması gibi şeyler oluyor bakalım ne olacak beklemedeyim 🙌🏻
ygmrcglyncn ygmrcglyncn tazegebe58 bana da arada oluyor yalancı sancılar ama henüz düzenli değil cumartesi kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek inş sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻
Aysemahmutt buseulg 12 Eylül sezeryan olacağım inşallah sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin bebislerimizi