Deletedmom2224 oglummehmedim iyi kurulaniyorum bide akıntı kadar koyu kıvamlı değil resmen su lekesiydi 😐
oglummehmedim Deletedmom2224 ona bakiyolar bence amniyon sivisimi degilmi sizan diye bi doktora gorunun iciniz rahat etsin
Deletedmom2224 Ufkumm bence doktora tekrar gitmelisiniz haftanız daha çok küçük çok normal değil belki ilaca başka eklemeler yapar
Ufkumm Deletedmom2224 acile gideceğim şimdi canım doktoruma söyledim kızdı madem dün de oldu bugün niye gelmedin dedi hemen acile git dedi
peloo Deletedmom2224 benim en başından beri su gb akıntım gelio doktorum normal dedi her gittiğimde de mutlaka soruorum amniyon sıvımda azalma var mı die her şey normal bu tür akıntılar normal die biliorum ben 🙄