Deletedmom2224 Kızlar çamaşırımda bir iki damla su lekesi vardı bu bebegin suyu mudur ? Daha 25 haftalığız ama su azligimiz var. Başına böyle birşey gelen var mı acaba
Maya311214 Deletedmom2224 çişini kaçırmış olabilir misin acaba? Ben bazen hapşırırken kaçırıyorum 😀 korkulacak birşey yoktur umarım
Ufkumm Deletedmom2224 bende 9+5 teyim dün Bi ıslaklık hissettim lavaboya Bi gittim afedersiniz iç çamaşırım su içinde
Rabisaliiii Deletedmom2224 suyun gelmiş olsa anlıyorsun cnm zaten birden gelio ve ılık ılık hemn anlıyorsun zaten
Deletedmom2224 Maya311214 inşallah öyledir dicem ama çiş olsa kokulu olmaz mıydı hiç bir kökü yoktu bi yandan da endişelenmek istemiyorum çok çok az 1 2 damla bisey
edaozdxx Canım aynı sorun bende de vardı. Benim suyum fazla fakat bu ıslaklıklar için hastanede test yapıldı negatif çıktı. Rahme olan baskıdan olabiliyormuş.
Gamze34377 edaozdxx suyunun fazla olmasiyla alakali doktor ne dedi acaba benimde suyum fazlaymis ama sebebi belli degil kafama takilior
Deletedmom2224 Maya311214 bilmiyorum ya doktor da sorunca suyun geliyor mi filan diye acaba su mu dedim
Deletedmom2224 Rabisaliiii Yaa öyle mi hiç öyle bi ılıklık hissetmedim ama çok yoğun gelmediği de olabiliyormuş damla damla da gelebiliyormuş dedim suyu mu acaba
Deletedmom2224 Bsrakyc59 ever gitmem gerekiyor gitmeden bir sorayim dedim gerçi bir daha tekrarlamadı ama yine de endişelendim
edaozdxx Gamze34377 takip edeceğiz şu an için bir sorun yok dedi. Bebeğin gelişimi iyi dediler. Şeker yüklemesi istedi ama ben yaptırmıyorum, ikiz gebelikti bir bebeğim 11 haftalıkken düştü riske atmak istemedim o yüzden.
Glstn Gamze34377 Benim de suyum normal sınırın bir tık üstünde.Ama patolojik bir seviyede değil.Yani şimdilik bir sorun teşkil etmiyormuş.Oyle söyledi doktor.Eğer çok daha fazla olursa bebeği erken alırız dedi😊38. Haftada falan.
Deletedmom2224 oglummehmedim iyi kurulaniyorum bide akıntı kadar koyu kıvamlı değil resmen su lekesiydi 😐