Demetgd busra_krca0 bütün hamişlerde vardır diye düşünüyorum koruyabildigimiz kadar koruyalım kendimizi
ikizmom94 Ben de 10 haftaligim çift yumurta ikizlerim olacak nasip olursa ve açık sarı akintim vardı idrar testi verdim temiz çıktı bu haftalarda normalmiş bu akintilar kiminin doğuma kadar bile oluyormuş
Bekledigimmucizemm busra_krca0 benimde ilk hamileliğim canım valla bende öyleyim de doktor da kızıyor sürekli ultrasona girmek zararlı diye 1 ay sonraya randevu verdi nasıl dayanırım bilmiyorum 🤷♀️
busra_krca0 Bekledigimmucizemm 10 haftalık işte 12. Haftada gel tarama testleri yapılacak dedi 🙄🙄 sırf gidip kalp atışını duymak için 40 tane bahane uydurabilirim çünkü çok güzel 🥹🐣💛
Demetgd busra_krca0 busra_krca0 iç çamaşırı dayanmaz demişsiniz ya çoklu iç çamaşırı alın bol bol günlük pede gerek kalmasın zararı olmasın size
defnezumram busra_krca0 yokk kızz nerdeee ama eşimden ağlayamam ben bu açıdan onun çok desteğini gördüm görmeyede devam edeceğimi biliyorum 🥰
Bekledigimmucizemm busra_krca0 ayy ama çok zararlıymış canım benim doktorum bana dinletmedi 3. Aydan sonra dinletiriz dedi sende fazla dinleme sağlıklıysa zararı olmasın bebişe
busra_krca0 Bekledigimmucizemm Yok zaten doktor önce muayene ediyor konuşuyoruz sonra ultrasona alıyor. Ya ben korkuyorum daha geçen hafta düşük riski vardı şuan bebek iyi sağlıklı büyüyor ama daha doğmadan annelik duygusu enseme yapıştı ilk bebeğim ya heyecanlıyım da o yüzden
busra_krca0 Demetgd etrafımda sadece market olarak 101 var markette benim yüzümden iç çamaşır kalmadı 😅😅😅
busra_krca0 Demetgd Evet evet onlar gördüm 3 aylık oldu işte bebeğim çok göbeğim yok minik 🥹 büyüsün biraz bende onlara geçicem
Bekledigimmucizemm busra_krca0 korkmayın birşey olmaz Allahın izniyle dinlenin kendinizi yormayın dualarınızı okuyun bol bol
busra_krca0 defnezumram Benim eşim malesef ki ilgisiz 🥺 Olsun ben bebeğime anne de olurum baba da. Bi erkeğe ihtiyacım yok. Rabbim sabır verir
kardelen-22 busra_krca0 bende 10 haftalık hamileyim bende de oluyor ama az miktarda beyazımsi gibi yoğun değil yani benim