0911 busra_krca0 bendede var şuan 14+5im doktorum açık renk akintiysa sknti olmaz ama yeşile yakınsa sakıncalı demisti
busra_krca0 filizmom Ya bende de baya var günlük ped kullanıyorum yoksa iç çamaşır dayanmaz 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
defnezumram busra_krca0 sıkıntı yok canım vücudun 3 yılda salgılayacağı östrojen hormonunu 1 günde salgılıyor çok normal ❤️😊
Demetgd busra_krca0 günluk pedi doktorlar hiç önermiyor gerekirse gunde bikac değişim yap ama ped çok zararlı
busra_krca0 Bekledigimmucizemm Açıkçası ilk hamileliğim yaşım da 20 herşeyde tedirgin oluyorum 😂 karnım ağrısa bişey olsa hemen hastaneye koşuyorum meraklanıyorum 😂
busra_krca0 Demetgd Yaaa bilmiyordum bu doktorum 12. Haftaya kadar randevu vermedi 2 hafta var daha o yüzden soramadım son çare buraydı 😂😂
Bekledigimmucizemm busra_krca0 benimde ilk hamileliğim canım valla bende öyleyim de doktor da kızıyor sürekli ultrasona girmek zararlı diye 1 ay sonraya randevu verdi nasıl dayanırım bilmiyorum 🤷♀️
Demetgd busra_krca0 pamuklu açık renk öneriyorlar kimisi utuluyor bile ben okadar uğraşmıyorum tabii. Çoklu satılıyor sitelerde al gönlünce değiş öyle daha çok rahat edeceksin
Demetgd busra_krca0 bütün hamişlerde vardır diye düşünüyorum koruyabildigimiz kadar koruyalım kendimizi
busra_krca0 Hdemir1618 Benim 10. Hafta ben çok ilaç kullanmak istemiyorum folik asit ve bulantı ilacı kullanıyorum başka da yok
Hdemir1618 busra_krca0 bende kullanmadım folik asit kullandım başta. d vitamini ve tiroid için kullanıyorum suan enfeksiyona müdehale edilmezse bebeğe bulaşıyormuş doktor öyle dedi
xbebegimx busra_krca0 30+5 haftaligim 12 . Haftadan beri akintim var bazen su gibi de geliyor doktor fitil veriyor bi kacc gun iyi geliyor sonra yine ayni🥲