ayseeeeeeee yeninesilanne-99 tez zamanda sağlıkla kavuşursunuz inşallah bende de sancılar var ama hiç açılma yok nstde de sancı gozukmuyor 🙈
yeninesilanne-99 ayseeeeeeee İnşallah sende hayırlısıyla kucağına alırsın 😍 dört gözle bekliyoruz bakalım 🤗
kadertugrul7 yeninesilanne-99 o konuda bişey diyemem bizimkiler hep bu şekilde yaptı doğumları bı sıkıntı olmadi ama tabi riske atmak istemiyorsaniz sade suya oturabilirsiniz vicksde kas gevsetici özelliğinden dolayı sürüyorlardi