Sema166
Merhaba ben orda doğum yaptım uygar beydi doktorum doktordan da hastanedende çok memnun kaldım doğum sonrası hemşirelerde çok ilgiliydi sondayı odada takıp öyle doğuma aldılar doğum esnasındada belden uyuşturmaydı zaten kendimdeydim anestezi doktoru devamlı konuştu benimle heycanlanmıyım sakin kalayım diye doğumdaki hemşirelerde çok iyiydi doğumdan sonra dr çıkıyor son kat dikişini hemşire yapıyor çok özenli davrandı hepsi sonrasında zaten direk odaya geçtim tek kişilik odadaydım normalde ama odanın wc sinde sorun vardı iki kişilik odaya aldılar doğumdan sonra ama tek kaldım yanıma başka hasta gelmedi aormak istediğiniz birşey olursa yine yardımcı olurum