EyAs
Ay çok sevindim aslında bende doktoru seviyorum hastanede çok gğzel temiz ama benim ameliyatla ilgili biraz korkularım var eskiden vajinusmus geçmişim var benim nazımla orda kimse uğraşmaz biliyorum ama en çok beni düşündüren şey sonda meselesi uyuştuktan sonramı takıyorlar acaba rica etsek öyle yapmazlar mı doğum yapan kimsede yok etrafımda o hastanede kestelde oturmuyorum çünkü birde odaları kaç kişilik bilginiz varmı