Aysenur_97 İyi günler Amniyosentez yapılan anneler varsa yardımcı olur musunuz bu testi yaptırınca nelerle karşılaştınız olumsuz yönleri var mı bebeğimden sıvı aldırmamı söylediler korkuyorum lütfen yardımcı olur musunuz
Mavi6 Aysenur_97 ben amniyosentez istemedim kendi doktorum önermedi başka bir doktor a gitmiştim perinatolojiye. İstemediğim için bana imza attırdılar. Kağıtta her 300 bebekten birinin ölümle sonuçlanma ihtimalinin olduğu yazıyordu oran bana yüksek geldi istemedim
Azize64 Aysenur_97 ben yaklaşık 1 ay önce yaptırdım daha önceki hamileliğimde de yaptırmıştım 2 gün dinlendim doktorum duş alabilirsin ama küvetin içinde suya girme bu gün demişti korkulacak bir şey yok işlem sırasında sakin olmamı daha yavaş ve kontrollü nefes alıp vermem istenmişti zaten işlem yapılırken aynı zamanda bebeği de ultrasonla kontrol ediyorlar işlem sonrası da kalp atışları dinlendi benim öyle oldu yani
angel4545 Aysenur_97 ben olumsuz hiç bir şey yaşamadım yatıp dinlendim yavaş hareket etmeye çalıştım ağrım sızım olmadı şükür inşallah sizinde öyle gecer
Meriland26 Merhaba ben 3 gün önce aldırdım, hiç korkmayın incecik bir iğne 1 dakika bile sürmüyor. O gün ve ertesi gün dinlendim. Herhangi birşey yok şu an böyle devam eder umarım. İşlem problem değil sonucu bekliyorum önemli olan o şu an 🙏🏻
Kedimamasi Meriland26 merhaba, teste giderken dikkat ettiğiniz bir şey oldu mı? Aç mı tok mu gidilicek gibi vs
Annabelle Kedimamasi bana tok gelmemi söylemişlerdi ama açlık tokluk çok önemli değil bence ☺️ kan aldırmak gibi basit bi işlem kendinizi kasmayın saniyeler içinde bitiyor ☺️
Meriland26 Kedimamasi çok önemli değil benim karnım açtı ama sonrasında birşeyler yedim herhangi bir problem olmadı. Arkadaş da yazmış zaten kendinizi yok yere germeyin saniyelik bir işlem kolumdan kan aldırmak daha çok canımı yakmıştı.
Kedimamasi Annabelle aslında korkmuyorum ama korkuyorum 😊 kimileri katı şeyler yiyip gittim bebek çok hareket etmesin diye demiş o yüzden sordum. İğneden fln korkmuyorum da bebeğe bişey olmasın
Kedimamasi Meriland26 bebeğin hareketli olmaması için sormuştum. Çok soğuk kanlıyımdır ama insan pijamasının lastiği dar olunca zarar veriyo muyum diye korkuyo şimdi olduğu en korunaklı yere müdahale etmek içimi garip yapıyo
Meriland26 Kedimamasi Kedimamasi o kadar haklısınız ki çok iyi anlıyorum. İşlem sırasında bir yandan bebeğin konumuna bakıyorlar benimki sağ taraftaydı soldan aldılar suyu, sonrası kontrol ettiler, ondan sonra kalktım. karnınız aç olursa daha az hareketli olur o da mantıklı.
Annabelle Kedimamasi ben de çok korkuyordum ama bu kadar kolay bişey olduğunu bilsem hiç strese girmezdim ☺️ günümüzde ultrason cihazları çok iyi. Eskisi gibi risk yok merak etmeyin. Bence doktorunuz yaptırmanızı söylediyse yaptırın. Sonuç gelince insan öyle bi rahatlıyor ki🥹
Annabelle Kedimamasi Bu forumlarda okuduğunuz şeylere inanmayın lütfen. Doktorunuz ne diyorsa sadece onu dinleyin. Ben burada çok kişiyle tartıştım bu yüzden. Sizi korkutan şeylere bakmayın hiç. Bazı insanlar hep negatif enerji yayıyor. O yüzden bu durumda olan her anneye destek olmak cesaret vermek için cevap yazmaya çalışıyorum. Bebeğiniz için iyi olduğunu düşünerek bunu yapıyorsunuz. Yaptırmasanız o stres korku daha zararlı. Sonucunuz da güzel gelecek inanıyorum. O zaman keyifle bebeğinizin doğmasını bekleyeceksiniz öyle düşünün 🙏🏻☺️
Annabelle Meriland26 Bence de mantıklı duruyor aç gitmek. Bana detaylıya girerken de tok gel dediler diye kahvaltı yapıp gittim. Bebek yerinde durmuyordu 1 saat uğraştırlar görüntüleri alabilmek için ☺️
Kedimamasi Annabelle çok sağolun o kadar rahatladım ki. Başta yaptırmayacaktık ama arafta kalmak daha zor geldi, alışverişe başlıcaz ona bile elimiz gitmiyo ya bişey olursa diye yaptırıp kurtulmak en iyisi geliyo şu an
Kedimamasi Annabelle ne bebek için uğraşmışlar ne hamileliklerinde bi sorun çıkmış burda gelip doktor kesiliyolar deliriyorum ben de. O kadar çok uğraştık ki 🥲 küçücük bi kız çocuğuyken bile gider komşuların bebeklerine bakardım kendimi bildim bileli anne olmak istiyorum ama imtihanım bu oldu. İnş hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza
Annabelle Kedimamasi Sonucunuz çok büyük ihtimalle güzel gelecek. Endişe etmeyin yıpratmayın kendinizi. Alışverişi de gönül rahatlığıyla yaparsınız. Hem cinsiyet de kesinleşir 🥰
Annabelle Kedimamasi ben de iki kez düşük yaptım ve eşimde genetik bi sorun olduğunu öğrendik. İkili test sonucumuz iyi gelmesine rağmen amniyosentez yaptırmak zorunda kaldık. Herkesin durumu imtihanı farklı. İnşallah sağlıkla doğacak bebeklerimiz 🙏🏻 Ben İzmir Ege üniversitesinde yaptırdım. Size tavsiyem bulunduğunuz ilde bu işlemin çok yapıldığı bi hastaneye gidin. Bebeğiniz kaç haftalık bu arada
Meriland26 Annabelle çok tatlısınız iyi dileklerinizi gördükçe içim açıldı, benim de büyük ihtimal yarın Amniyosentez sonucum çıkacak. Güzel hislerle bekliyorum 🙏🏻
Kedimamasi Annabelle ben de izmirdeyim, prof yeşim bülbül yapacak detaylı için de kendisine yönlendirmişti doktorum. Çok güvendik inş çıkmayacak bi sıkıntı
Annabelle Meriland26 Yaa🥹 çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️ yarın ön sonucunuz mu çıkıyor kesin sonuç mu. Ben de heyecanlandım şimdi ☺️
Annabelle Kedimamasi Doktorunuz prof zaten eminim hayatı boyunca yüzlerce amniyosentez yapmıştır. Bi sorun olmayacak inanıyorum🙏🏻 İşlem bitince bebeğinizin kalbini dinletecekler size. O an derin bi oh çekersiniz artık🥰
Meriland26 Kedimamasi içinizi ferah tutun, doktorun sizi rahatlatması güvende hissetmeniz çok önemli. Size de o güveni vermiş anladığım kadarıyla 😊