Gulsen54 anladim kuzum annemin demesine gorede iyi bi doktormus sanirim hic gitmedim gormedim ama suan ki doktorumdan da cok memnunum normalde gebelik istemi ile gidiyoduk bu doktoruma klomen catlatma ignesi yaptik iki kere kist oldu sonra ben ara vermek istedim ocak ayinda gittim en son o aydan beri hic gitmedim doktora tabi dogal yolla yinede denedik biz ama olmamisti sonra esimle konustuk asilama deneyelim dedik regli olayim reglimin 1 gunu gidicektik doktora ama gel gor ki regli olmadim bi gun iki gun uc gun gecikti derken 5 gun gecikti kan verip hamile oldgumu öğrendik. Bu arada bizde de hic bi sorun yok belirlenemeyen ifertilite mi ne deniyo iste ondandi. Cok sukur rabbime asilam icin gidicegimiz doktora simdi bebegimiz icin gidiyoruz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻☺️☺️☺️