Bende vardı benim negatif eşimin ki pozitif.. Hamileyken doktor kan testi yaptırdı kan uyuşmazlığı iğnesi olmama gerek var mı diye.. Sonra sonuca göre şimdi gerek yok dedi hamileyken vurmadılar.. Sonra doğum yaptım.. Bebeğimin kan grubu benimki gibi negatif olsaydı iğne yapmicaklardı ama pozitif olduğu için yaptılar.. Şuan şükür kızım 3 aylık oldu bile..