benimde ilk doğumum ve her anımda her güzelliği hüznü onunla yaşadım onun yanında sadece çok rahatım ve beni sakinleştirecek tek kişi eşim o yüzden yanımda olmasını istediğim için özel tercih ediyoruz kendiside bişey demiyor çok heycanlı beni şimdiden destekleyip sakinleştiriyor bende onu tabiki bence babalarda şahit olmalı tiksinmek ne alaka yani eşiyiz elin adamımı sanki bu tiksinirmiş girmesinmiş garip yani tiksinen ayrı garip bizim piskolojimiz nolucak yani bilmiyorum ya