Bende istiyorum doktorun yaninda sordum doktor aslinda cok onermiyorum felan dedi ama uok almiyorum demedi o yuzden dedim kesinlikle istiyroum 3.dogumum digerlerinde hiç görmedi hele kizimda almadilar ozel olmasina ragmen bayan refakatci aliyoruz sadece dediler bahcede bekledi,bu kez kimseyi goturmuycem sadece esim olsun o anda basimda dursun asagiyi gormesini zaten isteyen yok, elimi tutsun ne hallerde dogum yapılıyor görsün istiyorum