E23ww Valla bana dogana kadar her hafta gobek cervresi geride dedi ayni seymi bilmiyorym ama suam kziim gayet saglikli
asminko345 Minnos53 İnşallah kuzum dualarım seninle sende duanı eksik etme benden 🙏💙 Allahım bize neyi uygun gördüyse onu yaşarız 💙 sağlıklı olsunlarda kilo alır inşallah rabbimin iziniyle 🙏💙
Semaburak Minnos53 kaç haftalıksın canım banada şki hafta kadar geride denildi pazartesi günü ultrason kağıdıyla inceledim 10 gün geri oluyo hesapladığımda inşallah kapatırlar arayı ya
Mercimek07 Minnos53 Canım plasenta akım düşülüğüyle alakalı veya başka bi sorun olmadığı sürece karın çevresi gelişim geriliği çözülebilicek bi durum . Doktorumunda dediği her bebek 3.5 4 kilo doğmak zorunda değil . Ben akım kaybı yaşadığım için ne yapsamda fazla kilo almıyor . Sen arkadaşların önerileri gibi beslenmene biraz daha dikkat edersen bu farkı kapatabileceğini düşünüyorum . Allah yardımcın olsun . İnşallah toparlar bebişin 😊
Minnos53 Mercimek07 bana kan akımı falan herşey normal dedi kilosuda 1200 az değil ama neden bu gerilik yolsan sağlığı yerinde olduktan Sonra çok takılmam sağlığı konusunda korkuyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Gulsunoyku Minnos53 10 gün gerilik vardi 22.haftadan sonra 36.haftada 1 haftaya düştü 38 inci haftada sağ salim aldım kucağıma hicbir sorunu yok şükür hiç kafana takma canım ultrason yanılması oluyor dedi doktor bebeğin duruş şekline göre
Kuubbraa Minnos53 bende rizedeyim şar hastanesinde asiye semra hanıma gidiyorum ve gayet memnunum kendisi alanında uzmandır . Ona göründünüz mü acaba? Hangi doktorlara girtiniz
Minnos53 Kuubbraa devlette selma Sibel Cansu ve evren beye gittim Araştırmada Beril hanıma gittim Şardada Osman beye gittim araştırdım en iyi denilenlere gittim hep ama artık daha fazla kafa yormadan Trabzon’a gitmeyi düşünüyorum yarım Canım
Busucan Minnos53 Karın çevresi geriliği genelde düşük kiloyla bağlantılı oluyor. Dopplerde bir sorun yoksa damarda çentik vs yoksa hiç bir problem olmaz içiniz rahat olsun 😊 bizimde 28. Haftada bu sorun olmuştu güzel beslenmeyle öne geçtik sonra 3900 doğdu oğlum. Stres yapmayın🙏🏼
Melis_tugba Msalbyrk 😔 dün doltora gittim bilmedigim bi doktordu neyse 5 dk muayne etti bebegin karın cevresinde gerilik var dedi suyun sınırda hemen detaylıya giriceksin sonra nts testler filan istedi ondan çncede bana bebege sakatlık testi yaptın mı yok zeka testi yaptın mı neyse ben hic bise yaptırmadan aglıyarak cıktım ilk doktoruma gittim hic bise demeden oda muayne etti bi problem yok karın cevresi 1 hafta geride oda senin gibi minyon bi tip olucak dedi beslenmene vitaminlerine dikkat et dedi
Msalbyrk Melis_tugba deli mi ne korkutms seni . Zaten stresli stresli gdyoz muayenelere kotu bse duycaz dye.😐 iyi bari sevndm canm sen doktorna güven 😊
Melis_tugba Msalbyrk vallaha öyle yaptım bide ben son haftalar düzenli beslenmedim bekliyodum cocugun zayıf cıkmasımı öylede oldu 😢 inşallah düzelir ya senin neyin vardı nasıl oldun
Msalbyrk Melis_tugba bana bi hafta geri demsti snra öbürü de oker demsti ama snra düzeldi haftasnu yakaladı. Smdi gdyom yine enfeksyon varya baksnlar bida🤷♀️