Minnos53 Arkadaşlar 2 haftadır kafayı yemek üzereyim kontrole gittiğimde doktor bebeğin karın çevresi 3 hafta geride sesi araştırma hastanesine yönlendirdi orasıda aynı dedi Sonra özele gittim 1 hafta gerilik var oda normal dedi Bugün gene devlete gittim 3 hafta geri dedi çıldırmak üzereyim böyle bişey yaşayan var mı 🤦🏻♀️
KbrairinBenli Minnos53 sen farklı bir özele daha git canım,devlet hastaneleri sallamasyon tam ama için rahat etsin diye git.görümceminde 36 da üç hafta geri plesenta damarı tıkanmış almam lazım dedi doktorumuz ve aldı gerçekten bebek 33 te kalmış,birde hareketlerini takip et görümcem doğuma girmeden hareketleri tamamen durmuştu bebeğin
mehtap28 Minnos53 canim bana da bebegimin karin cevresi 2 hafta geride dediler bir hafta boyunca cok iyi beslendim herseye dikkat ettim 10 gün sonra gittigimde haftasini yakalamisti cok sükür 🤲🏻
Zeliha66 Minnos53 bence bi baska özel hastaneye daha git. Ordaki ultrasyonlarla devlettekiler bir degil. Mesela bana arastirma hastanesinde rahim boyun 47mm dediler. 2 3 tane daha özele gittim 35mm cıktı.
1melek1annecik 1 hafta gerilik bi sorun teşkil etmez bebeğin minyon tatlı bi bebiş öyle düşün haftalarını rezil etme kötü düşünerek ☺️ bi sonraki kontrolde tekrar incelenir durumun varsa özel doktora gidip bi görün
Minnos53 1melek1annecik ya aslında moralimi bozmuyorum hiç içimde kötü bişeyde yok ama birinin ayrı birinin ayrı demesi insana ister istemez takılıyor 😏
Minnos53 Msalbyrk valla bende napacağımı şaşırmış durumdayım Rize’deki bütün iyi 7 doktorlar gittim son çare Trabzon’a gideceğim 😒
Minnos53 KbrairinBenli pletensa kan akışı hareketleri suyu gayet iyi başka bir yere gidip tekrar detaylı ulturasyon yaptıracağım Rize’de araştırma hastanesinde yapılıyor ve oranın doktorları berbat o yüzden son çarem Trabzon kaldı
fatmanurkantar Minnos53 siz bence kime giderseniz gidin gittiğiniz doktorun bir periontolog olmasına özen gösterin ve aletlerin yeni olması en azından doğru olan bir sonuç çıkar sizin için umarım hiçbir sıkıntısı yoktur bebeğinizin 🤲🏻
Minnos53 fatmanurkantar araştırıyorum yarın İçin iyi bir doktor bulacağım, amin amin inşallah allah razı olsun 🙏🏻
Merveysf Bizde de 3-4 gün gerilik vardı bal ve tahin pekmez ye dedi doktorum normale döndü tabi sağlık olarak problemi yoksa deneyin.
Minnos53 Merveysf yiyorum bal tahin pekmez keçiboynuzu pekmezi beslenmem gayet güzel bakalım nereye varacağız
Minnos53 mehtap28 maşallah maşallah ne mutlu sana çok mutlu oldum adına inşallah bende dikkat ediyorum herşeyi yiyorum ama demek biraz daha dikkat etmem gerek
Merveysf Minnos53 inşallah biran önce toparlar strese girmeyin bebeğiniz zayıf olacaktır belki en son doktor bana tombik bebek bekleme normal bi bebek olacak demişti.sağlıklı olsun inşallah o yeter bize .
mehtap28 Minnos53 darisi size insallah canim 🙏🏻 Her gün 1 yumurta, 1 bardak süt, 1 kase yogurt, ceviz, badem, findik, 1 muz ve eski kasar yedim ben 😊
asminko345 Minnos53 Kuzumm 33+6 da gittiğimde herşey iyiydi Taki 2 gün önce 35+5 de gittiğimde bebeğimin karın çevresi 32+6 da kaldığını söylediler araştırmaya gidiyorum doktorum perinatolojiye yönlendirdi oda aynı ölçümleri yaptı her hafta düzenli takip önerdi şuan 36+0’ım bacakları ve kafası 4 gün ileride 🤷♀️ Sanırım biraz fazla beslenmemiz laızm kilosuda 2300 Doğuma kadar 2500 geçer dedim doktorum geçtiği zaman Bi sorun teşkil etmiyor dedi sıkma canın perinatoloji uzmanı haftada 3 gün kırmızı et 2 gün balık ve 1 gün tavuk yememi söyledi muzlu süt yapıp içmemi ve bol meyve tüketmemi 👍 İnşallah faydası olur hem doğduğunda büyür ❤️
Minnos53 asminko345 ne kadar dikkat etsekde demekki yetersiz kalıyormuş banada et ağırlıklı beslenmemi önerdi Bi doktor bundan Sonra daha sıkı yicez demekki Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı inşallah 🙏🏻
asminko345 Minnos53 İnşallah kuzum dualarım seninle sende duanı eksik etme benden 🙏💙 Allahım bize neyi uygun gördüyse onu yaşarız 💙 sağlıklı olsunlarda kilo alır inşallah rabbimin iziniyle 🙏💙
Semaburak Minnos53 kaç haftalıksın canım banada şki hafta kadar geride denildi pazartesi günü ultrason kağıdıyla inceledim 10 gün geri oluyo hesapladığımda inşallah kapatırlar arayı ya