_ruveyda06 1Anneadayiiii Bende aşılama oldum 12.gündeyim insallah hepimiz çok güzel hayırlı sonuçlar alırız
1Anneadayiiii _ruveyda06 maşallah kuzum senin az kalmış rabbim gönlüne göre versin inşallah hakkında hayırlısını olsun 😍
1Anneadayiiii _ruveyda06 bence 15 günün dolmasını bekle kuzum doktor bana 15 gün sonra kan testi yaptırıp sonuçla beraber buraya gel dedi o yüzden evde test yapmayı düşünmüyorum testler hem yaniltiyo uzulme sakın ❣️
_ruveyda06 1Anneadayiiii umutsuzluktan Allaha sığınıyorum o bizler için en iyisini bilir en hayırlı zamanda verir inşallah 🙏
1Anneadayiiii _ruveyda06 aynen öyle canım sakin vazgeçme Rabbim hayırlı evlat nasip etsin hepimize inşallah ❣️
Meliii 1Anneadayiiii Bende pazartesi günü aşılama oldum inşallah güzel haberler alırız Allah’ın izniyle ☺️
1Anneadayiiii Meliii aramızda bi gün var rabbim yüzümüzü güldürsün hayırlı evlat nasip etsin inşallah 😍❣️