Ben günde 3 tane içiyorum ama yan etki yaşamadım birde kan sulandırıcı iğne yapıyorum günde bir defa.Tuzsuz beslenmeye çalışıyorum ve hamurisine dikkat ediyorum çokta seviyorum 🤭 tansiyon hastalığı olanların bebeği kilolu doğuyormus var mı acaba böyle birşey