eftelyaa1603 bana Dr 14/9 iç dedi günde 2 kere içiyodum şimdi düzeldi tansiyonlarım arada çıksa bile sarımsak yiyip duş alıyorum hemen düşüyor hamileliğmden beri hiç ilaç taraftarı olmadım ne agrı kesici ne mide bulantısı ilacı içmedim bi vajina dan progestan kullandm o kadar