Kızlar selam 👋 biz bebek için bi kumbara alıp biraz birikim yapmıştık bugün kumbaramızı açtık ve 3.000 TL kadar para birikmiş bu para tamamen çocuk için ve daha bebek için hiç alışveriş yapmadık kıyafet vs almadık şuan 18. Haftadayız cinsiyeti de kesin olarak belli sizce kıyafetlerinin birazını almalımıym yoksa paraya dokunmadan bankaya yatırıp biraz daha mı beklemeliyim fikirlerinizi alalım 🙈