Denizislet Sirvanaydiner Ay hayırlısıyla gelsin kuzucuk 🙏🏻dilekle aramızda iki gün vardı benimde 21 günüm var suan için normal doğum gözüküyor ama hayırlısı hakkımızda 😊
Sirvanaydiner Denizislet aaa benimde 21 günüm var 🙈 Benimde normal gözüküyo şimdilik aama bakalım ya gelen giden yok🤦🏼♀️
Benanneyim Dilekkkk kız 40+1oldum doğuramadım helal valla erkenden doğurdun gözün aydın allah analı babalı büyütsün 🤱🏻🤱🏻☺️
Denizislet Sirvanaydiner dün nst girdim doktor ağrılar çıkmış ama doğum sancısı değil dedi baş aşağıda ama kanala inmemiş daha bakalım bir yandanda korkuyorum doğum yaklaştıkça nasıl doğurucam diye perine masajına başla dedi doktorum bakalım 😊
Sirvanaydiner parasetamoll biraz ağrısı varmış ama şükür iyiler pamuk gibi defnemiz oldu kızlar Şükürler olsun🙏🏻
Birsenvergili Sirvanaydiner yaa kankimle aynı gün doğurdum Kübra kankimde doğurdu aynı güzel ne güzel ya ❤️❤️