Pinarlina19 kesinlikle normal doğum derim ilk gebeliğimde 2cm açıklıkla gittim10 saat suni sancı aldım kavuştum oğluma zaten ondan sonra rahatlıyor insan herşey doğurana kadar oluyor ikinciyide 5 gün önce kucağıma aldım doktorlarım hep normal doğum diyordu tam 41de sancım geldi evde 8 saat sanciyla bekledim açılmam çoğalsın diye 5 cm açıklıkla acile gittim ama acilde normali uygun gormedi doktorlar zorunlu sezeryan oldum sezeryanın acısı bambaşkaymış en azından benim için öyle kesinlikle normal doğum derim