Ben ilk oglumda nisan gelince gittim acemilik, baktilar 2 cm aciklik var doğum baslamis yatis yapin dediler hic agri sanci yokken yatisim yapildi ve hemen suni verdiler 12 bucuk saat sonunda doğum yapmistim, kizimda da 5 cm aciklik ile gittim yine hemen suni verdiler onda 5 saat sonra dogum yapmis oldum, su an 39+6 bitiyor hic sancim yok kasilmalar surekli oluyor onceki gece belim cok ağrıdı ilişki sonrasi ama gece gitti yine, ins kendi sancilarimla giderim diye surekli fua ediyorum bende,Allah hepimize yardimci olsun