Ggggggggggg bende hamilelik öncesi günde nerdeyse bir paket sigara içiyordum ve bebek istiyorduk. Bi yandan sigara icmek beni rahatlatıyordu ve bırakıncaki yan etkilerinden korkuyordum açıkcası en nihayetinde bir alışkanlık, bi yandan da aynen senin gibi kaygılıydım. Sigarayı bırakmak için yollar ararken hamile olduğumu öğrendim, direkt bıraktım sigarayı. hiç zorluk çekmedim inan, yan etki falan da olmadı ben bile şaştım. şimdi sanki hiç içmemisim gibi. kaygılanma hic, allah hersey icin guc veriyor insana