Emira ya evde değilim işte çalışıyorum bişeyler yiyip içme fırsatım olmuyo on dk teneffüste 20 tane çocuktan sonra öyle bi kafa doluyo ki kendimi dışarda buluyorum .. paket almıyorum bazen bi bakıyorum on dk de koşa koşa markete 😂 çok sıkıntılı cidden bi de ya hamileysem düşüncesi bi yandan sevindirip bi yandan üzüyo bu sebepten